Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Szállítási információk

1. Rendelés leadása

A vásárlást csak akkor tudjuk regisztrálni, ha a vásárló a rendelés leadáskor a Adatok megadása oldalon található mezőket maradéktalanul kitölti. Ennek elmulasztásából eredő károkért, illetve a folyamat közben felmerülő technikai problémákért a multiracket.hu online sportszer webshop felelősséget nem vállal.

2. Szállítási költség

49999 Ft alatt 2000 Ft
50000 Ft felett ingyenes

A megadott szállítási árak tartalmazzák az utánvét költségét és az ÁFA-t.
40 kg felett egyedi díjszabással dolgozunk.
A szállítási költségről érdeklődjön telefonon (+36 1 359 9207) vagy e-mailen.

3. Szállítás várható teljesítése

A rendeléseket rendszerint 2-3 munkanapon belül tudja cégünk teljesíteni. A csomagok kézbesítése a hét minden munkanapján folyamatosan történik. Ha valami okból kifolyólag nem tartható a szállítási idő, arról telefonon értesítjük ügyfeleinket.

4. A szállítás módja

A termékeket megvásárolhatja személyesen budapesti üzletünkben, vagy utánvéttel.

Személyes vásárlás:

Személyes vásárlásnál a termék árán felül semmilyen többletköltséggel (szállítási díj) nem kell számolni. Személyes vásárlás előtt kérjük érdeklődjön telefonon, hogy van-e a termék raktáron. +36 1 359 9207 (Az üzlet nyitvatartási ideje alatt.)

Utánvételes vásárlás:

A rendelt termékek a DPD futárszolgálaton keresztül jutnak el Önhöz utánvétes csomagként. Utánvételes fizetésnél Önnek csak a csomag átvételekor kell kifizetnie a megrendelés értékét a futárnak, mely tartalmazza a termékek vételárát és a szállítási költséget.

A csomagokat a DPD futárszolgálat kézbesíti munkanapokon, munkaidőben. Amennyiben a csomag kézbesítésekor nem tartózkodnak otthon, a futár a rendelésben megadott telefonszámon fog egyeztet Önnel. A feladást követő munkanapon csomagodról az alábbi telefonszámon érdeklődhetsz: +36 1 501 62 00

5. A csomag átvétele

A vevő köteles a kiszállítás időpontjában illetve személyes átvételkor, a csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Az átvételt követően, a hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem áll módunkban elfogadni. Amennyiben bármilyen sérülést talál a csomagon, kérjük, még a szállító cég alkalmazottjának jelenlétében jegyzőkönyvben rögzítse, és cégünkhez feltétlenül jutássá el. Amennyiben a kiszállított csomagban nem a megrendelt árut találja, kérjük, jelezze írásban vagy telefonon cégünknek.